Langt de fleste opgaver løser vi i vort eget værksted, men vi løser også opgaver on-line eller on-site.

Vi starter altid med en diagnose, der fastlægger problemets hovedårsag.
Hvis vores diagnose resultat er, at vi ikke kan løse opgaven selv, kan den efter aftale med dig sendes til den af vore partnere der er bedst til at løse netop DIT problem. Gennem vort arbejde med dataredning har vi skabt gode forbindelser til ekstremt gode specialister på mange områder og vi har indgået partnerskab med en række andre professionelle datarednings firmaer med henblik på at sikre at netop DIT problem kan løses bedst muligt. Skal dit problem ud af vore hænder, så varetager vi alle aspekter i forbindelse med håndteringen og kommunikationen omkring rekonstruktionen, således at der ikke opstår misforståelser. Såfremt det kun ske i udlandet, skal DU ikke tænke på sprog, transport eller udenlandsk afregning heller – det sørger vi for.
Vi håndterer alt og holder Dig løbende orienteret.

It Line sælger og leverer også datarednings udstyr fra flere internationale producenter. Vi har løsninger til mange behov. Kontakt os, hvis I har ønsker/behov for udstyr og uddannelse på området. Erfaring er det vigtigste remedie ved dataredning – Erfaringer er vanskelige at formidle – Respekten for skadeslidtes data må nødvendigvis være i top, hvorfor vi i nogle tilfælde vil rådgive imod at gå i gang med dataredningsopgaver.

Se på undersiderne i menuen til denne side for flere detaljer.

Ring til os