{"id":3,"date":"2020-10-18T18:46:30","date_gmt":"2020-10-18T16:46:30","guid":{"rendered":"http:\/\/itline.dk\/?page_id=3"},"modified":"2022-10-11T09:52:26","modified_gmt":"2022-10-11T07:52:26","slug":"privatlivspolitik","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/itline.dk\/privatlivspolitik\/","title":{"rendered":"Privatlivspolitik"},"content":{"rendered":"\n

Itline.dk<\/h2>\n\n\n\n

Vores webstedsadresse er: http:\/\/itline.dk.<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS tilbyder k\u00f8b og salg high-end elektronik samt reparation af telefoner, tablets og computere.<\/p>\n\n\n\n

Om Vikanit \/ Itline<\/p>\n\n\n\n

Hovedkontor:<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS<\/p>\n\n\n\n

Ramsherred 13<\/p>\n\n\n\n

4700 N\u00e6stved<\/p>\n\n\n\n

CVR-nr.: 42857378<\/p>\n\n\n\n

Telefon: +45 30955600<\/p>\n\n\n\n

E-mail: mail@vikanit.dk<\/p>\n\n\n\n

Betingelser ved k\u00f8b og salg p\u00e5 webshop og butik.<\/p>\n\n\n\n

Nedenst\u00e5ende betingelser er til enhver tid g\u00e6ldende ved k\u00f8b og salg online p\u00e5 vikanit \/ Itline.dk, ell reparation i butik.<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS er berettiget til, uden varsel, at \u00e6ndre betingelserne, og de g\u00e6ldende betingelser vil altid v\u00e6re at finde p\u00e5:<\/p>\n\n\n\n

https:\/\/vikanit \/ Itline.dk\/handelsbetingelser<\/p>\n\n\n\n

Disse generelle vilk\u00e5r og betingelser er g\u00e6ldende for alle forbrugere, der afgiver en ordre p\u00e5 vikanit \/ Itline.dk, som er ejet af Vikanit \/ Itline APS.<\/p>\n\n\n\n

Betaling<\/p>\n\n\n\n

Betaling p\u00e5 webshop og i butikker kan gennemf\u00f8res med f\u00f8lgende betalingskort: Dankort, Visa\/Dankort, Visa Electron, Visa, MasterCard.Det er desuden muligt at betale med Mobilepay. Bel\u00f8bet h\u00e6ves f\u00f8rst p\u00e5 dit kort, n\u00e5r varen afsendes. Vi opkr\u00e6ver ikke kortgebyrer. Hvis du betaler med Mobilepay tr\u00e6kkes bel\u00f8bet dog med det samme. Der tr\u00e6kkes aldrig et st\u00f8rre bel\u00f8b, end det du har godkendt ved k\u00f8bet.<\/p>\n\n\n\n

Alle priser p\u00e5 vikanit \/ Itline.dk er opgivet i DKK og er inklusive moms.<\/p>\n\n\n\n

Alle brugte produkter s\u00e6lges efter de s\u00e6rlige regler for brugte varer, jf. momslovens kapitel 17. Dette betyder at k\u00f8ber kan derfor ikke fradrage k\u00f8bsmoms. For yderligere information henvises til fortjenstmargenordningen.<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS forbeholder sig ret til at bede om legitimation (billede og adresse) p\u00e5 udvalgte ordrer. Dette har til form\u00e5l at forhindre misbrug af betalingskort.<\/p>\n\n\n\n

Priser, stand og tilbud<\/p>\n\n\n\n

Alle priser p\u00e5 produkter i webshoppen g\u00e6lder kun ved k\u00f8b i webshoppen, medmindre andet er anf\u00f8rt. Alle varer er brugte varer, s\u00e5fremt andet ikke er anf\u00f8rt, hvilket oftest vil kunne ses p\u00e5 varen. Varer er defineret af en overordnet stand, som er n\u00e6rmere beskrevet i stand-beskrivelsen p\u00e5 produktet. Der vil ikke kunne forventes samme levetid p\u00e5 batterier som ved et nyt batteri. Der medf\u00f8lger ikke n\u00f8dvendigvis en manual til det enkelte produkt \u2013 manualer kan i langt de fleste tilf\u00e6lde downloades p\u00e5 producentens hjemmeside p\u00e5 internettet.<\/p>\n\n\n\n

Brugte produkter forventes med alderen at have nedsat funktionsevne iht. sikkerhedsopdateringer fra producenterne. Generelt s\u00e5 forventes det at producenten vedligeholder sikkerhedsopdateringer p\u00e5 et givent produkt i minimum 5 \u00e5r fra produktionsdato. S\u00e5fremt produktet er \u00e6ldre end dette, s\u00e5 kan det ikke l\u00e6ngere garantere at produktet kan modtage sikkerhedsopdateringer og bruges til f.eks netbank, nemID, mobilepay og ligestillede omr\u00e5der hvor der kr\u00e6ves nyeste sikkerhedsopdatering for at benytte hjemmeside eller app.<\/p>\n\n\n\n

Levering og fragt<\/p>\n\n\n\n

Vi bestr\u00e6ber os altid p\u00e5 at levere bestillinger p\u00e5 webshoppen s\u00e5 hurtigt som muligt. Som oftest afsendes bestillinger inden for 1-3 hverdage. Der kan ogs\u00e5 v\u00e6re varer, som viser sig at v\u00e6re udsolgt efter bestillingen er foretaget. I disse tilf\u00e6lde vil du blive kontaktet med information om den forventede leveringstid og tilbud om alternative lign. varer. Som udgangspunkt bliver alle bestillinger fors\u00f8gt leveret til den angivne adresse og derefter lagt til afhentning i den n\u00e6rmeste pakkeshop, hvis der ikke var nogen hjemme. Vi sender med PostNord. Prisen vil til enhver tid fremg\u00e5 klart, inden du accepterer at k\u00f8be varen. N\u00e5r ordren er blevet afsendt, vil du modtage et Track & Trace nummer, s\u00e5 du kan f\u00f8lge leveringen.<\/p>\n\n\n\n

Vi leverer kun til kunder i Danmark (We do not deliver to addresses outside of Denmark). Der leveres ikke til F\u00e6r\u00f8erne og Gr\u00f8nland.<\/p>\n\n\n\n

Fortrydelsesret<\/p>\n\n\n\n

Der er 14 dages fortrydelsesret p\u00e5 varer k\u00f8bt i webshoppen. De 14 dage regnes fra den dag ordren er modtaget. S\u00e5fremt du har bestilt flere forskellige varer i samme k\u00f8b, men de leveres enkelvist, l\u00f8ber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare. \u00d8nsker du at benytte din returret, skal du, inden 14 dage fra modtagelsen, give os skriftlig besked. Dette g\u00f8r du ved at kontakte vores kundeservice:<\/p>\n\n\n\n

Kontakt kundeservice<\/p>\n\n\n\n

Du skal returnere varen senest 14 dage efter, du har givet besked til os om fortrydelse af k\u00f8bet. S\u00e5fremt varen ikke er Vikanit \/ Itline APS i h\u00e6nde inden 14 dage fra fortrydelse, forbeholder Vikanit \/ Itline sig retten til at afvise returneringen. Produktet kan returneres i en af vores butikker, eller sendes til os efter anvisning fra Kundeservice. Kopi af faktura skal v\u00e6re vedlagt produktet ved returnering. Udgifter i forbindelse med returnering af vare d\u00e6kkes ikke af Vikanit \/ Itline APS. Hvis du har k\u00f8bt flere varer hos os, har du mulighed for at sende \u00e9n eller flere varer retur, selvom de er k\u00f8bt i \u00e9n ordre. Du kan ikke fortryde dit k\u00f8b ved at n\u00e6gte modtagelse af varen uden samtidig at give os besked pr. mail. Omkostninger forbundet med dette, vil blive fratrukket k\u00f8besummen ved returnering.<\/p>\n\n\n\n

Varens stand, n\u00e5r du sender den retur<\/p>\n\n\n\n

Du h\u00e6fter kun for eventuel forringelse af varens v\u00e6rdi, som skyldes anden h\u00e5ndtering, end hvad der er n\u00f8dvendigt for at fastsl\u00e5 varens art, egenskaber og den m\u00e5de, den fungerer p\u00e5. Du kan med andre ord pr\u00f8ve varen p\u00e5 samme m\u00e5de, som hvis du pr\u00f8vede den i en fysisk butik. Hvis varen er pr\u00f8vet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af k\u00f8bet kun f\u00e5r en del eller intet af k\u00f8bsbel\u00f8bet retur, afh\u00e6ngig af varens handelsm\u00e6ssige v\u00e6rdi. For at modtage hele k\u00f8bsbel\u00f8bet retur m\u00e5 du alts\u00e5 g\u00f8re det samme, som man kan i en fysisk butik. Du m\u00e5 afpr\u00f8ve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Ved k\u00f8b af varer i brugt stand g\u00e6lder, at enheden skal returneres i samme stand som den blev solgt i. Ved \u00f8nsket om at returnere en vare fra kategorien \u2019Ny \u2013 Ny vare\u2019 skal denne stadig v\u00e6re ubrudt i originalemballagen. Hvis originalemballagen er brudt, vil et reduceret bel\u00f8b blive refunderet, grundet v\u00e6rdiforringelse. Returnering af panzerglass eller tilbeh\u00f8r Ved returnering af panzerglass eller tilbeh\u00f8r, skal du v\u00e6re opm\u00e6rksom p\u00e5, at vi kan v\u00e6rdiforringe med op til 100%, hvis panzerglasset eller tilbeh\u00f8ret ikke sendes tilbage i ubrudt emballage. Tilbagebetaling af k\u00f8bsbel\u00f8bet Fortryder du dit k\u00f8b, s\u00e5 f\u00e5r du som udgangspunkt udbetalt samme bel\u00f8b, som du har indbetalt til os. I tilf\u00e6lde af en v\u00e6rdiforringelse, som du h\u00e6fter for, fratr\u00e6kkes denne ved tilbagebetaling. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det g\u00e6lder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilf\u00e6lde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. Pengene vil blive refunderet til dig uden un\u00f8dig forsinkelse og under alle omst\u00e6ndigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget varen retur fra dig. Tilbagebetalingen vil blive gennemf\u00f8rt med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur. Ved tvivlssp\u00f8rgsm\u00e5l om returnering, skal k\u00f8ber kunne dokumentere at produktet er returneret og modtaget af Vikanit \/ Itline APS.<\/p>\n\n\n\n

Reklamation<\/p>\n\n\n\n

Der ydes altid 24 m\u00e5neders reklamationsret i henhold til k\u00f8beloven. Vikanit \/ Itline APS. Reklamationsretten omfatter mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten d\u00e6kker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opst\u00e5et som f\u00f8lge af forkert betjening, misvedligeholdelse eller udefra kommende skade (dette omfatter ogs\u00e5 fejl som f\u00f8lge af v\u00e6skeskade). Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til os inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen er opdaget eller burde v\u00e6re opdaget. Alle f\u00f8lgeskader sket i forbindelse med fortsat brug efter fejlen er opst\u00e5et, vil ikke v\u00e6re d\u00e6kket af reklamationsretten. I forbindelse med reklamationssager bedes du indlevere varen i en af vores butikker eller henvende dig til vores kundeservice med henblik p\u00e5 l\u00f8sning. Det er ikke muligt at indsende produktet til os med post, uden forudg\u00e5ende aftale med kundeservice. Vikanit \/ Itline APS frasiger sig ethvert ansvar for produkter, der indsendes til en af vores adresser, uden forudg\u00e5ende aftale.<\/p>\n\n\n\n

Alle reklamationer skal h\u00e5ndteres af vores egne teknikere eller samarbejdspartnere. V\u00e6lger du selv at g\u00e5 til anden reparat\u00f8r, kan dette have indflydelse p\u00e5 din fremadrettede reklamationsret p\u00e5 produktet.<\/p>\n\n\n\n

Fremvisning af en gyldig faktura\/kvittering p\u00e5 k\u00f8b, er et krav for at kunne g\u00f8re et reklamationskrav g\u00e6ldende over for Vikanit \/ Itline APS.<\/p>\n\n\n\n

S\u00e6rlig opm\u00e6rksomhed p\u00e5 sikkerhedsopdatering ved k\u00f8b af brugt elektronik<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS garantere ikke at et produkt k\u00f8bt brugt, kan opdateres med nyeste sikkerhedsopdatering. Brugte produkter forventes at have nedsat funktionsevne iht. sikkerhedsopdateringer fra producenterne. Generelt s\u00e5 forventes det at producenten vedligeholder sikkerhedsopdateringer p\u00e5 et givent produkt i minimum 5 \u00e5r fra produktionsdato. S\u00e5fremt produktet er \u00e6ldre end dette, s\u00e5 kan det ikke l\u00e6ngere garantere at produktet kan modtage sikkerhedsopdateringer og derfor benyttes til f.eks netbank, nemID, mobilepay og ligestillede omr\u00e5der hvor der kr\u00e6ves nyeste sikkerhedsopdatering for at benytte hjemmeside eller app.<\/p>\n\n\n\n

Garanti<\/p>\n\n\n\n

Reservedele tilknyttet k\u00f8b\/reparation af brugte produkter<\/p>\n\n\n\n

Hos Vikanit \/ Itline APS benytter vi de bedste reservedele til reparation af vores produktet. Dette betyder at vi bestr\u00e6ber os p\u00e5 at sikre den h\u00f8jeste kvalitet p\u00e5 markedet. Det kan dog forekomme, at leverand\u00f8rer har indsat beskeder p\u00e5 dit produkt, der g\u00f8r opm\u00e6rksom p\u00e5, at en reservedel har v\u00e6ret skiftet. Dette har ingen praktisk betydning for brugen af produktet. Dette er noget producenter har valgt at g\u00f8re for st\u00f8rre gennemsigtighed, n\u00e5r et produkt har f\u00e5et udskiftet reservedele og ikke l\u00e6ngere indeholder de dele som produktet er f\u00f8dt med. Dette har ingen betydning for brugen af produktet og\/eller kvaliteten af reservedelen p\u00e5 produktet. Vi beklager den ulejlighed som m\u00e5tte forekomme i forbindelse med dette.<\/p>\n\n\n\n

Betingelser ved k\u00f8b af reparationsydelse<\/p>\n\n\n\n

Aftaleindg\u00e5else<\/p>\n\n\n\n

Hvis en kunde \u00f8nsker at indlevere sin enhed til reparation hos Vikanit \/ Itline APS, s\u00e5 er der to mulige fremgangsm\u00e5der:<\/p>\n\n\n\n

Kunden kan bes\u00f8ge en af Vikanit \/ Itline APS\u2019 butikker og indlevere sin enhed personligt. Her skal kunden oplyse kontaktinformationer og informationer om den enhed, som kunden \u00f8nsker repareret, herunder en udf\u00f8rlig fejlbeskrivelse.<\/p>\n\n\n\n

Kunden kan sende sin enhed til Vikanit \/ Itline APS med posten. Vejledning til indsendelse af enheder til reparation kan findes under punktet \u201dForsendelse\u201d Aftalen mellem kunde og Vikanit \/ Itline APS anses som v\u00e6rende indg\u00e5et, n\u00e5r Vikanit \/ Itline APS har modtaget kundens enhed.<\/p>\n\n\n\n

Ved indlevering i butik gives der altid et estimat p\u00e5 hvor meget reparationen vil koste. Ved diagnose vil kunden blive kontaktet for accept af reparationen inden denne p\u00e5begyndes.<\/p>\n\n\n\n

P\u00e5 indsendte enheder repareres udelukkende de skader, som st\u00e5r beskrevet i f\u00f8lgebrevet. Andre reparationer vil kun blive udf\u00f8rt med kundens accept.<\/p>\n\n\n\n

Tilbeh\u00f8r ved indlevering<\/p>\n\n\n\n

Ved indlevering af enheder til reparation, b\u00e5de ved indlevering i butik og ved indsendelse med posten, er det vigtigt, at Vikanit \/ Itline APS kun modtager den defekte enhed, og at eventuelt tilbeh\u00f8r i form af beskyttelsescovers, opladere etc. og SIM-kort ikke vedl\u00e6gges (medmindre andet er aftalt).<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS kan ikke stilles til ansvar for bortkommet tilbeh\u00f8r.<\/p>\n\n\n\n

Reparationstid<\/p>\n\n\n\n

Ved indlevering i butik bestr\u00e6ber vi os p\u00e5 at reparere din enhed indenfor 1-2 timer, men der kan i perioder med spidsbelastning g\u00e5 l\u00e6ngere tid. Ligeledes kan det ske, at vi ikke har reservedelen p\u00e5 lager, hvilket ogs\u00e5 kan forl\u00e6nge reparationstiden. Du vil dog altid blive oplyst om dette, n\u00e5r du bes\u00f8ger butikken eller du er velkommen til at ringe til vores kundeservice.<\/p>\n\n\n\n

Kontakt kundeservice<\/p>\n\n\n\n

Ved diagnoser skal der forventes at dette kan tage fra 1-10 arbejdsdage, da vi skal bruge l\u00e6ngere tid p\u00e5 test af enheden og evt. rensning. Derudover skal der p\u00e5regnes yderligere 5-7 arbejdsdage, hvis det er en Apple-enhed der skal ombyttes.<\/p>\n\n\n\n

Forsendelse<\/p>\n\n\n\n

Kunden er selv ansvarlig for forsendelsen af sin enhed til Vikanit \/ Itline. Vi anbefaler at sende enheden som pakkepost, da dette garanterer, at enheden er forsikret under fragten og ydermere kan spores via Track & Trace. Sendes enheden som et almindeligt brev, er der ingen forsikring og ej heller nogen mulighed for at spore forsendelsen \u2013 derfor frar\u00e5des dette p\u00e5 det kraftigste.<\/p>\n\n\n\n

Tilsendte enheder bliver efter endt reparation, medmindre andet er angivet, sendt retur til afsender adressen.<\/p>\n\n\n\n

Vejledning til indsendelse af enhed med posten<\/p>\n\n\n\n

Vi sender kun enheder som pakkepost og vi anbefaler p\u00e5 det kraftigste, at du g\u00f8r det samme ved indsendelse af din enhed. P\u00e5 den m\u00e5de er du forsikret, s\u00e5fremt den ikke m\u00e5tte n\u00e5 frem eller forsvinde under fragten. Se en trin for trin-guide til indsendelse af enhed til reparation her:<\/p>\n\n\n\n

Send din enhed til reparation<\/p>\n\n\n\n

Anvendte reservedele<\/p>\n\n\n\n

Ved udskiftning af sk\u00e6rm eller batteri p\u00e5 iPhones benytter vi i de fleste tilf\u00e6lde originale Apple-reservedele leveret direkte fra Apple. Alternativt benytter vi OEM-dele (Original Equipment Manufacturer), som er reservedele direkte fra producenten. I alle tilf\u00e6lde er vores reservedele af absolut h\u00f8jeste kvalitet, og vi yder 24 mdr. reklamationsret p\u00e5 den udskiftede reservedel. P\u00e5 vores prislister fremg\u00e5r det altid tydeligt, om vi benytter os af originale reservedele fra Apple eller OEM-dele p\u00e5 den p\u00e5g\u00e6ldende model. Uanset om reservedelen er en original reservedel fra Apple eller en OEM-reservedel, udf\u00f8res reparationen altid af en Apple-certificeret tekniker.<\/p>\n\n\n\n

Ved reparation af andre m\u00e6rker og modeller end iPhones benytter vi altid originale reservedele, hvis muligt og alternativt OEM-dele af h\u00f8jeste kvalitet. Altid med 24 m\u00e5neders reklamationsret p\u00e5 den udskiftede reservedel.<\/p>\n\n\n\n

Forbehold for manglende reservedele<\/p>\n\n\n\n

Alle reparationstider er med forbehold for udsolgte reservedele. Vikanit \/ Itline APS har altid et stort lager med langt de fleste reservedele, men det kan ske, at enkelte reservedele ikke er p\u00e5 lager og kundens enhed derfor f\u00f8rst kan repareres, n\u00e5r den p\u00e5g\u00e6ldende reservedel er p\u00e5 lager igen.<\/p>\n\n\n\n

Reklamation<\/p>\n\n\n\n

Vi yder 24 m\u00e5neders reklamationsret i henhold til k\u00f8beloven.<\/p>\n\n\n\n

Reklamationsretten omfatter mangler, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten d\u00e6kker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opst\u00e5et som f\u00f8lge af forkert betjening, misvedligeholdelse eller udefra kommende skade (dette omfatter ogs\u00e5 fejl som f\u00f8lge af v\u00e6skeskade). Reklamation over fejl og mangler skal meddeles til os inden for rimelig tid, efter fejlen eller manglen er opdaget eller burde v\u00e6re opdaget. Alle f\u00f8lgeskader sket i forbindelse med fortsat brug efter fejlen er opst\u00e5et, vil ikke v\u00e6re d\u00e6kket af reklamationsretten. I forbindelse med reklamationssager bedes du indlevere varen i en af vores butikker eller henvende dig til vores kundeservice med henblik p\u00e5 l\u00f8sning.<\/p>\n\n\n\n

Det er ikke muligt at indsende produktet til os med post, uden forudg\u00e5ende aftale med kundeservice. Vikanit \/ Itline frasiger sig ethvert ansvar for produkter, der indsendes til en af vores adresser, uden forudg\u00e5ende aftale.<\/p>\n\n\n\n

Kontakt kundeservice<\/p>\n\n\n\n

Alle reklamationer skal h\u00e5ndteres af vores egne teknikere eller samarbejdspartnere. V\u00e6lger du selv at g\u00e5 til anden reparat\u00f8r, kan dette have indflydelse p\u00e5 din fremadrettede reklamationsret p\u00e5 produktet. Fremvisning af en gyldig faktura\/kvittering p\u00e5 k\u00f8b, er et krav for at kunne g\u00f8re et reklamationskrav g\u00e6ldende over for Vikanit \/ Itline APS.<\/p>\n\n\n\n

Priser og betaling<\/p>\n\n\n\n

Alle priser p\u00e5 vikanit \/ Itline.dk er opgivet i DKK og er inklusive afgifter og moms. Betaling kan ske med kontanter eller betalingskort i alle Vikanit \/ Itline APS\u2019 butikker. Alle betalinger i butikker kan gennemf\u00f8res med f\u00f8lgende betalingskort: Dankort, Visa\/Dankort, Visa Electron, Visa, MasterCard, American Express, Diners Club, Maestro og JCB. Det er desuden muligt at betale med Mobilepay.<\/p>\n\n\n\n

Bel\u00f8bet h\u00e6ves f\u00f8rst p\u00e5 dit kort, n\u00e5r varen afsendes. Vi opkr\u00e6ver ikke kortgebyrer. Hvis du betaler med Mobilepay tr\u00e6kkes bel\u00f8bet dog med det samme. Der tr\u00e6kkes aldrig et st\u00f8rre bel\u00f8b, end det du har godkendt ved k\u00f8bet.<\/p>\n\n\n\n

Backup af data<\/p>\n\n\n\n

Kunder er selv ansvarlige for at tage backup af deres data inden en enhed bliver indleveret eller indsendt til reparation. Vikanit \/ Itline APS bestr\u00e6ber sig altid p\u00e5, at bevare alt data p\u00e5 kunders enheder, men kan ikke g\u00f8res ansvarlig for tab af data i forbindelse med en reparation.<\/p>\n\n\n\n

Persondata<\/p>\n\n\n\n

L\u00e6s om Vikanit \/ Itline APS’ privatlivspolitik her:<\/p>\n\n\n\n

Privatlivspolitik<\/p>\n\n\n\n

Fortrolighed<\/p>\n\n\n\n

Ved reparation af kunders enheder har Vikanit \/ Itline APS\u2019 teknikere adgang til fortrolige oplysninger og derfor er alle medarbejdere hos Vikanit \/ Itline APS underlagt tavshedspligt.<\/p>\n\n\n\n

Persondatapolitik<\/p>\n\n\n\n

Ingen personlige oplysninger, der registreres af os bliver p\u00e5 noget tidspunkt overdraget, solgt eller gjort tilg\u00e6ngelige for tredjepart. Alle informationer opbevares og behandles efter g\u00e6ldende lovgivning om persondata og er kun tilg\u00e6ngelige for betroede medarbejdere hos Vikanit \/ Itline APS. Vi samarbejder herudover med en r\u00e6kke andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger p\u00e5 vores vegne og m\u00e5 ikke benytte dem til egne form\u00e5l. Vi samarbejder udelukkende med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstr\u00e6kkelig beskyttelse.<\/p>\n\n\n\n

Ved k\u00f8b og salg p\u00e5 webshoppen udbeder vi os en r\u00e6kke kontaktoplysninger om dig, heriblandt navn, telefonnummer e-mailadresse og fysisk adresse. Disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren. Informationerne lagres elektronisk hos Vikanit \/ Itline APS og gemmes i fem \u00e5r, jf. bogf\u00f8ringsloven.<\/p>\n\n\n\n

Den dataansvarlige er Vikanit \/ Itline APS,<\/p>\n\n\n\n

Oplysninger afgivet til Vikanit \/ Itline videregives eller s\u00e6lges p\u00e5 ingen m\u00e5de til tredjepart, og vi registrerer ingen personf\u00f8lsomme oplysninger. Som registreret hos Vikanit \/ Itline har du altid ret til at g\u00f8re indsigelse mod registreringen. Du har ogs\u00e5 ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig.<\/p>\n\n\n\n

Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Vikanit \/ Itline APS via email til vores kundeservice:<\/p>\n\n\n\n

Kontakt kundeservice<\/p>\n\n\n\n

Force majeure<\/p>\n\n\n\n

Vikanit \/ Itline APS kan i intet tilf\u00e6lde g\u00f8res ansvarlig for forhold, der m\u00e5 betegnes som force majeure, herunder, men ikke begr\u00e6nset til, krig, opt\u00f8jer, strejke, ildsv\u00e5de, naturkatastrofer, valutarestriktioner, import- eller eksportrestriktioner, afbrydelse af almindelig samf\u00e6rdsel, afbrydelse eller svigt i energiforsyningen eller kommunikationssystemer.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Itline.dk Vores webstedsadresse er: http:\/\/itline.dk. Vikanit \/ Itline APS tilbyder k\u00f8b og salg high-end elektronik samt reparation af telefoner, tablets og computere. Om Vikanit \/ Itline Hovedkontor: Vikanit \/ Itline APS Ramsherred 13 4700 N\u00e6stved CVR-nr.: 42857378 Telefon: +45 30955600 E-mail: mail@vikanit.dk Betingelser ved k\u00f8b og salg p\u00e5 webshop og butik. Nedenst\u00e5ende betingelser er til […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":0,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","template":"","meta":{"_oct_exclude_from_cache":false,"footnotes":""},"class_list":["post-3","page","type-page","status-publish","hentry"],"jetpack_sharing_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3"}],"collection":[{"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":195,"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/3\/revisions\/195"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/itline.dk\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}